Fokus > Varemerke
(May & Fred`s Fiske / Fritid - ukes sponsor :-).
Les mer »
May & Fred`s fiske/fritid er en liten bedrift som holder til i Kjøstadveien 111 på Løten.
(Hamar Fiskerforening) |
Hvor kan man kjøpe kule skolesekker av god kvalitet til 1.klassing?
Les mer »
Har sett Beckmann sine sekker, og de er fine de. Men finnes det noen andre? Ser for meg at alle kjøper de.
(Klikk.no - kropp og helse) |
Kystens Dag på Trondhjems Sjøfartsmuseum.
Les mer »
Velkommen til et gratis familiearrangement på Trondhjems Sjøfartsmuseum!
(Trøndelag.com - Midt Norsk Reiseliv) |
Verizon handler Yahoo - tusenvis mister jobben og merkevaren forsvinner.
Les mer »
Pris: 38 milliarder kroner - så mye tapte de på sikkerhetskandalene.
(IT-avisen) |
Nå er de ferdig på videregående.
Les mer »
HADSEL: Marthe Carstensen og Magnus Sørensen kom opp til muntlig eksamen i det som for mange er det verst tenkelige: fremmedspråk. Nå puster de lettet ut og ser fram til sommerferie og nye eventyr til høsten.
(www.blv.no) |
Det massive mediefokuset på utflatingen av boligprisene i Oslo, påvirker hele landet. Det er det ingen grunn til.
Les mer »
DEBATT: - Mediene påvirker eiendomsmarkedet, mener meglersjef Vibeke Stavenes. VIBEKE STAVENES, kjedesjef i Proaktiv Eiendomsmegling Når den månedlige boligprisstatistikken slippes, er mediene fulle av saker om boligmarkedet i Oslo.
(Fagpressenytt) |
Øyvind Solstad slutter i VG: Nå skal han bli sosiale medier-sjef i Hurtigruten.
Les mer »
50-åringen mønstrer av et av landets største mediehus for å gå ombord i en av Norges sterkeste merkevarer. - Jeg savner havet! Og gleder meg til å bygge opp et mediehus rundt produktet, sier nordlendingen.
(Fagpressenytt) |
Qatars spill med de mektige.
Les mer »
Det er ikke første gang den egenrådige lille ørkenstaten står midt i en storpolitisk konflikt.
(NRK no Utenriks) |
EKKO med storslått låtskrivercup for Fjordland.
Les mer »
Det nystartede byrået EKKO etablerer sin rolle som spesialistbyrå innen musikk og merkevaresamarbeid via ERNÖs kampanje for Fjordlands nye produktserie Litt Mat.
(Kreativt Forum) |
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon.
Les mer »
- Gjort riktig er humor et effektivt virkemiddel som styrker relasjonen mellom forbrukeren og merkevaren.
(TNS Gallup) |
i Innovation-finale.
Les mer »
POLs bejublede -prosjekt for Audi er shortlistet i Innovation-kategorien i Cannes Lions.
(Kreativt Forum) |
Buffeteffekten - når valg gjøres vanskelig.
Les mer »
Kitchen-planner Espen Haugen har skrevet en kommentar om hvor vanskelig annonsører og byråer noen ganger gjør det for folk å ta et valg.
(Kreativt Forum) |
Korleis skal eg sjekka om eit tilbod er falsk, eller ikkje?
Les mer »
Eg har alltid hatt lyst på spotify, men har ikkje hatt penger til å betale 99kr i mnd.
(Ung.no - offentlig informasjon for ungdom) |
De gir deg en smak av sol, sommer og mystikk.
Les mer »
Invitert: Stephen Chance inviterte Spydeberg-kunstneren Stig Sandem som stiller ut rundt 20 bilder. I tillegg blir det bilder og keramikk av fire andre kunstnere.
(Smaalenenes Avis) |
Fra sladder til hotell.
Les mer »
Ellen Arnstad skal ta i bruk alt hun har lært i mediebransjen når hun starter som administrerende direktør for opplevelseshotellet Moxy Oslo X på Hellerudsletta. Og det skorter ikke på ambisjonene.
(Hotellmagasinet - møtestedet for hotell- og restaurantbransjen) |
Brenner du for en god sak? Patchwork tar saken.
Les mer »
Har du en spennende brief eller idé for hvordan du eller din merkevare kan gjøre en aktivitet i veldedighetens ånd? Eller er dere en ideell organisasjon som kunne trenge litt drahjelp for å få ut budskapet deres? Se her!
(Kreativt Forum) |
07/06-2017 10:00:00: REMINDER - EKORNES' KAPITALMARKEDSOPPDATERING 9. JUNI 2017. Ekornes har gleden av å invitere investorer, analytikere, media og andre interessenter til vår kapitalmarkeds- oppdatering fredag den 9. juni, 2017 i Oslo. Selskapet vil gi en oppdatering på strategi, finansiell utvikling og utsikter, i tillegg til en gjennomgang av initiativer for markeds- og produktutvikling.
Les mer »
(Netfonds) |
|Om Viddi.no | Kontakt oss på support (a) viddi.no | Copyright® - 2006 Viddinews AS |